Pierwsze fake-plugs

by - 12:00

Hej :)
Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? Ja jestem nim zachwycona, w końcu znalazłam taki który odpowiada mi w 100 % :) uważam że jest prosty, estetyczny i prześliczny :3
Dzisiaj moje pierwsze fake-plugs :) nie wyszły może prześwietnie ale i tak mi się podobają xD są może tylko troszkę za duże >.< ale następnym razem użyję po prostu mniej modeliny ;) A ten dziwny... "wzorek?" powstał dlatego że pierwszy raz gotowałam modelinę xDD wyszło... zaskakująco ;) chyba już nie będę tego robić ;)




You May Also Like

2 komentarze

  1. Fajne. A ten zielony kolor...taki wiosenny ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają trochę jak ogórki xD fajowe

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)