7 rzeczy umilających nastrój

by - 12:54

Dzień dobry :D 
Zdałam sobie sprawę, że jestem tu już ponad rok i tak naprawdę nigdy nie dałam posta w którym moglibyście mnie lepiej poznać ;) wiec dzisiaj chce Wam zaprezentować 7 rzeczy które poprawiają mi humor :3

1.Audycje Michałowskiego i Korościela w Radiu ZET
Kiedy wracam ze szkoły jedną z pierwszych rzeczy jakie robię jest włączenie radia na 103.4 i ponowne spotkanie z tą zabawną dwójką. Uwielbiam słuchać ich sucharów i tego jak sobie docinają xD zawsze towarzyszą mi w pracy i wywołują uśmiech na mojej twarzy, przy nich nawet nauka chemii nie jest taka straszna ;) A tak poza tym to w radiu zdecydowanie wole męskie głosy, są o wiele przyjemniejsze dla mojego ucha xF


2.Pisanie smsów
Chyba jak każda nastolatka jetem uzależniona od telefonu... mimo tego że mój nie jest już pierwszej młodości (2,5 roku ._.) to i tak go lubię i to właśnie za możliwość wysyłania smsów xD Z niektórymi osobami po prostu o wiele lepiej mi się pisze i nie lubię do nich dzwonić xDD dodatkowo mam w moich kontaktach kilkoro poprawiaczy humoru do których w każdej chwili mogę się odezwać :3


3.Poranne siedzenie w szkolnej szatni
może zabrzmi to trochę dziwnie ale naprawdę lubię to robić xD Rano zawsze siedzimy tam całą klasą, dziewczyny na przeciwko chłopców i nawzajem się z siebie śmiejemy, a razem z przyjaciółkami omawiamy sprawy niecierpiące zwłoki. Z Patką obserwujemy rodziców przyprowadzających dzieci do szkoły i wymieniamy się spostrzeżeniami na temat ludzkości, strasznie zabawnie wtedy wyglądamy. Myślę że jak skończę gimnazjum będzie mi tego trochę brakować xD


4.Lepienie z modeliny i blogowanie
Teraz miałam lekką przerwę od lepienia ale myślę, że odzyskałam siły ;P i teraz znów będę mogła pokazać Wam nowe modeliniaki, dzielenie się nimi z Wami to naprawdę super uczucie ^^



5.Musztra
Moją całą mażoretkową historię opisałam tutaj. Do tej pory uwielbiam tańczyć i nadal mam zamiar to robić ;)


Jestem od niego uzależniona, godzinami mogę oglądać i reblogować coraz to nowsze zdjęcia. Sprawia mi to wielką przyjemność i jestem zadowolona z wyglądu mojego bloga ;)


7.Książki
To chyba najcudowniejsza rzecz na świecie :3 uwielbiam czytać książki, pozwalają mi przenieść się do całkiem innego świata i zapomnieć o codzienności. Najbardziej lubię te przygodowe i fantastyczne ale czasem się gam też po "coś spokojniejszego", np. Zapałkę na zakręcie, lub Papierowe samoloty



PS: Już 4000 wyświetleń ^^



A co Wam poprawia nastrój?

You May Also Like

5 komentarze

  1. Hahaha fajny post! 3 podpunkt świetny, najlepiej jak się czerpie radość z takich drobnych rzeczy właśnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może o mnie też coś napiszesz? :-) xd

    OdpowiedzUsuń
  3. sms też poprawia mi nastrój :) czasem też wolę pisać
    niż dzwonić :) mi nastrój poprawia naprzykład
    gdy jest ciepła pogoda, gdy aktywnie spędzam dzień
    i gdy jest przy mnie mój chłopak :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi humor poprawiają przede wszystkim książki, herbata i rysowanie. No i jeszcze słuchanie muzyki :) Lubię też czasem pisać sms'y (podobnie jak Ty wolę pisać niż dzwonić) i to też nieraz poprawia mi humor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki i herbata to chyba zestaw idealny <3

      Usuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)