Donuts

by - 13:54

Hejson xD
(i w tytule znowu szpan na angielski)

Znowu zmieniłam wygląd bloga... ale to nadal jest nie to czego chcę, a chciałam żeby był bardziej "przejrzysty". Jednak coś poszło nie tak i według niektórych jest teraz taki >niedorobiony< ("jakby się nie załadował do końca" "to takie ma być?! o.O") W najbliższym czasie na pewno będę jeszcze kilka razy z tym eksperymentowała a to dlatego, że w końcu zaczęły nam się rekolekcje i nareszcie mam trochę wolnego czasu, tzn. nie do końca bo i tak mamy przyjść na dwie lekcje do szkoły ("Moi drodzy egzaminy macie i musimy powtarzać") ale to jest jeszcze do przeżycia xD

Dzisiaj urocze pączulki w których się wprost zakochałam ^^ ogólnie teraz miałam fazę na lepienie pączków i oprócz tej pracy powstała jeszcze jedna którą w najbliższym czasie zobaczycie ;)
Popracowałam trochę nad fakturą, której na zdjęciach jak zwykle nie ma, ale uwierzcie mi na słowo że w realu ona gdzieś tam jest xD Trochę też pocieniowałam dzięki czemu nie są już takie blade jak kiedyś. Widać różnicę? Chyba nawet zdjęcia mi wyszły ładniejsze *.*




Dzisiejsza pogoda wyjątkowo nie sprzyjała robieniu zdjęć :/ jest szaro, buro i pochmurno, po wiośnie nie ma ani śladu. Chociaż szczerze mówiąc właśnie takie dni lubię najbardziej, ta pochmurność nadaje melancholijny klimacik, wprost idealny dla tak optymistycznej osoby jak ja xD I jeszcze dodatkowo zacina deszcz i zbiera się na wichurę, idealnie ^^ (czy tylko ja mam takie pokręcone gusta pogodowe?)

A Wam się ten wygląd podoba? Czy może lepiej go zmienić?

You May Also Like

14 komentarze

  1. Ale świetne !! *-*
    Zapraszam serdecznie ;)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie malutkie i śliczniutkie

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudo, masz piękny wystrój bloga:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html

    poklikasz? bardzo dla mnie to ważne:)
    jeśli tak, napisz mi w komentarzu, to się odwdzięczę:)
    miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie pogoda nie wiosenna, a raczej taka bardziej jesienna :/
    Na początku myślałam, że to prawdziwe pączki :D
    Pozdrawiam

    http://zakatekdoroty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wygląd się bardzo podoba i bym już go nie zmieniała :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś zaczęłam się do niego przekonywać :P

      Usuń
  6. Genialnie wyglądają! :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne,na początku myślałam, że są prawdziwe i zrobiłam się głodna :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Są super!
    Zapraszamy na naszego bloga:) http://julaiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to wygląd jest mega przejrzysty, a dzięki temu się lepiej czyta :-).
    Co do kolczyków - WOW. Kiedyś próbowałam, ale zdecydowanie lepiej idzie mi ceramika (chociaż do mistrza brakuje mi mnóstwo). Nie potrafię robić tak małych rzeczy :-c. Szkoda, że ostatnie zdjęcie jest nieostre. A fakturę widać i o wiele lepiej Ci wyszły niż poprzednie. Mimo że zupełnie inne - te z "cukrem pudrem", a tamte "niebieskim lukrem" :-).
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    PS. Doczytałam właśnie w tamtej notce "z niebieskim lukrem", że pytałaś czemu nieostre. Jeśli masz w aparacie funkcję makro to używaj jej :-). Wtedy wyjdzie super ostre i piękne :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia i tak już są z makro ;__; poprostu słaby aparat xF

      Usuń
  10. Świetne !!
    http://natink4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są! :3 Wygląd mi się podoba. :D I w dodatku jest przejrzysty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać ogromną różnicę, rzecz jasna na korzyść tych nowszych :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)