Słodkie inspiracje

by - 15:41

Hej ^^
Za tydzień egzaminy -,- jakoś specjalnie się nie uczę ;___; chociaż codziennie sobie postanawiam, że coś powtórzę to i tak zawsze znajdę jakiś powód żeby tego nie robić xFF Na szczęście ostatnio się zmobilizowałam i trochę przejrzałam wiadomości ^^ (tsa... najwyższa pora ;__;) Mam nadzieję, że nie będzie AŻ tak źle... W szkole robią ostatnie przedegzaminowe kartkówki, większość trochę pędzi z materiałem żeby wszystko przerobić ale da się to wytrzymać :3

Na blogu dawno nie było żadnych inspiracji... dlatego dzisiaj pościk w którym królują słodziachne pączki, babeczki i inne inności xDD






















Może w końcu uda mi się ulepić jakieś zwierzaki xDD


Jeśli Wy macie jakieś pomysły co mogłabym ulepić śmiało piszcie :3

You May Also Like

26 komentarze

  1. I ten moment, kiedy masz taką ochotę na wszystko, ale nie możesz. ;'')

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, naprawdę bardzo inspirujące! Podobają mi się te kanapki z misiowymi mordkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ughh, tu takie słodkości, a ja usilnie staram się przestać jeść słodycze...
    Pamiętam jak ja, zamiast uczyć się do gimnazjalnych, zaczęłam oglądać serial i tak się wciągnęłam, że prawie zapomniałam, co to znaczy "uczyć się". Ciekawe, co odwalę na maturze za rok...
    W każdym razie powodzenia na egzaminach! Na pewno będzie dobrze, w końcu nie taki diabeł straszy jak go malują... czy jakoś tak c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko mnie grzeje ten śmieszny egzamin XD Fajne inspiracje :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te słodycze wyglądają tak smacznie ;) Powodzenia na egzaminach!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Omomomom, poziom cukru od samego patrzenia mi się podniósł. :3
    Jeśli uczyłaś się wcześniej to gimnazjalny to pikuś. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle słodkości, że aż by się chciało wszystkiego spróbować :)
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na egzaminach. Mmmm aż zgłodniałam jakie pyszności mniam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle inspiracji, a tak mało czasu :c Możesz ulepić ciasto :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zjadłabym wszystkie.
    Najbardziej podobają mi się babeczki z Muppetami :)
    Powodzenia z gimnazjalnym!

    http://paranojawkrate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje. Powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale to wszystko kolorowe i pewnie smakowite! ♥
    trzymam kcuki jutro kochana;*

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mm pyszności :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezus Maria jesc mi sie teraz chce
    obserwuje (jak u mnie ci się spodoba możesz też zaobserwować )
    http://paulinandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Sweets! I am craving for it now! Awesome post! Love it :)

    http://pedisource.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia na egzaminie..:)



    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ochotę na te pyszności. :b
    I jak poszły egzaminy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne inspiracje :D
    ja poszło na egzaminach? :3
    Zapraszam do mnie! Miło będzie jak zaobserwujesz, skomentujesz ;* Odwdzięczam się :D
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było tak źle, historia była przebanalna gorzej z przyrodniczymi :X

      Usuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)