Tutorial na... pączki obsypane cukrem pudrem :3

by - 21:57

Cześć :>
Przychodzę do Was dzisiaj z tutorialem na pączka obsypanego cukrem :) Już od jakiegoś czasu chciałam Wam dać jakiś nowy tutorial ale kompletnie nie miałam pomysłu na co :/ 
Post w którym pokazywałam Wam te pączki był dosyć często wyświetlany, sama praca wzbudziła pozytywne komentarze, więc postanowiłam Wam pokazać jak zrobić takie pączulki ^^ Dodatkowo nie są trudne do zrobienia, więc chyba nie będziecie mieć z tym problemu, postarałam się wszystko dokładnie objaśnić ale jeśli jednak coś byłoby niejasne to pytajcie w komentarzach ;) (A robiłam po dwa egzemplarze bo jakoś tak mi się zawsze lepiej lepi ;__; będzie to kolejna para kolczyków :P)
(poprzedni tutorial tutaj)


Potrzebujemy:
♥modeliny (ja użyłam fimo classic 02),
♥nożyk,
♥suche pastele w ciepłych, ciasteczkowych kolorach,
♥pędzelek,
♥szpilkę,
♥dłuto kulkowe( ja je zastąpiłam łebkiem szpilki),
♥szczoteczkę do zębów,
♥wykałaczkę (zapomniałam jej dać na zdjęciu ;___;)


1. Z kremowej modeliny robimy kuleczkę którą dzielimy na dwie równe części.


2. Spłaszczany kuleczki i staramy się żeby były w miarę symetryczne (aham łatwo powiedzieć...)


3.Łebkiem od szpilki lub dłutem kulkowym robimy wgłębienie (uhuhu to już przypomina pączki :D)


4.Szczoteczką do zębów nadajemy fakturę


5. Ścieramy odrobinę suchych pasteli i cieniujemy nimi pączki, aż do uzyskania efektu przypieczenia


6.Wykałaczką delikatnie szarpiemy dookoła pączka, aby zrobić jaśniejszy fragment który jest zawsze po smażeniu (ten krok jest nieobowiązkowy)


7. Jeśli nie chcemy mieć ich pudrowanych dodajemy teraz lukier lubi inne ozdobniki. A żeby mieć efekt cukru pudru ścieramy troszkę białej pasteli nad pączkiem (jeśli będzie jej zbyt dużo zdmuchujemy nadmiar). DELIKATNIE przyciskamy puder do pączka aby lepiej przylegał.

Pączki pieczemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu, potem werniksujemy (pastele będą się wtedy lepiej trzymać i nie zetrą się)
GOTOWE ^^


 Przy okazji spójrzcie jaka cudna opaska trafiła dzisiaj w moje raczki :3
Taki szpan xDD
I jak Wam się podobał tutorial? Będzie przydatny?
Zapraszam do zakładki pytania -----> klik klik klik

You May Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo jasny, przejrzysty tutorial :) Pączki wyglądają jak prawdziwe :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne! :D W ogóle Twoje prace są przepiękne, ciekawy blog pozdrawiam ^^
    http://natasia2312.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tutarial wyglądają jak prawdziwe :D
    Co to znaczy werniksować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malować werniksem, czyli specjalnym lakierem do modeliny który pokrywa całą pracę warstwą ochronną ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny tutorial, może kiedyś z niego skorzystam. Tylko że ja bym dała więcej tego ,,cukru pudru" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię patrzeć na tutoriale, bo różni ludzie, różne sposoby. :3 Osobiście nie myślałam o użyciu pasteli jako cukru pudru, chociaż może dlatego, że bardzo rzadko lepię słodycze. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tutorial:)
    Pączki wygląją jak prawdziwe aż chce się je jeść:)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, ten pączek wyszedł Ci cudownie! Tak realistycznie, naprawdę :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)