Jak zrobić herbatnika z modeliny???

by - 16:28

Dzisiaj chcę Wam pokazać mój pierwszy własnoręcznie zrobiony tutorial :) Na pasku bocznym była ankieta w której były 4 propozycje: herbatnik, pianki, ciastko, pączki. Na wszystko oprócz pianek oddaliście głos (w sumie głosowały 3 osoby ale trudno ;__;) więc postanowiłam że zrobię tutorial na wszystko po kolei. Chciałam zacząć od czegoś prostszego żeby potem stopniowo przechodzić do trudniejszych rzeczy. A więc na pierwszy ogień idzie  HERBATNIK ^^

Potrzebujemy:
♥ modelinę (ja użyłam fimo classic 02)

♥ nożyk
♥ suche pastele
♥ linijkę albo coś czym możemy rozpłaszczyć modelinę
♥ pędzelek
♥ szczoteczkę do zębów
♥ szpilkę



1.Odcinamy kawałek modeliny i wyrabiamy go.





2.Formujemy kulkę i rozpłaszczamy ją ( ja użyłam do tego właśnie linijki ale może być też zeszyt w twardej okładce)




3.Linijką nadajemy kwadratowy kształt i wygładzamy nierówności.





4.Odwracamy herbatnika na drugą stronę i linijką robimy 2 równoległe linie a następnie 3 prostopadłe do nich ( chodzi o to żeby była taka kratka )




5. Znowu odwracamy na przód (kratka była potrzebna żeby równomiernie rozmieścić wcięcia ) i teraz w miejsca gdzie są linie robimy właśnie...wcięcia.




6. W miejscach gdzie linie wcięć się krzyżują robimy dziurki.



7.Zeskrobujemy trochę pasteli w koloru: żółtego, brązowego, pomarańczowego i białego.
Pędzelkiem nakładamy je na całego herbatnika ( pamiętajcie o bokach, przyciemnijcie je trochę bardziej )




9. Dziabiemy trochę naszego herbatnika szczoteczką do zębów.




9. Na koniec wypiekamy herbatnika w piekarniku zgodnie z zaleceniami producenta




♥ GOTOWE 


I jak Wam się podobało? Mam nadzieję że będzie przydatny ^^



You May Also Like

3 komentarze

  1. A jak się robi kokardę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi się takie jakby 2 trójkąty i łączy ze sobą, a miejsce po złączeniu zasłania się paskiem modeliny :D

      Usuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)