Będę miała psa *.*

by - 16:49

Hej :) Znowu powracam po tak długiej przerwie XD Nie wiem czemu nie mogę się zmusić do regularnych postów :/ Może to przez ten upał??? Teraz jak już jest pierwszy post po takiej przerwie to już pójdzie z górki  i nowe posty pojawią się jak grzyby po deszczu ;)

Przez ten miesiąc przerwy trochę się działo więc w skrócie opiszę tu te kilkanaście dni:
No to tak odbyło się zakończenie roku i zaczęły się wakacje ^^ Miałam świadectwo z paskiem z czego jestem niesamowicie zadowolona :D Pierwszego lipca skończyłam 15 lat a 3 lipca minęło pół roku istnienia bloga JEEEEEEJ XD


Od 7 lipca spełnia się moje marzenie bo... CHODZĘ NA JĘZYK HISZPAŃSKI :) Tak wiem uczę się w wakacje ale we wrześni idę do 3 gimnazjum i w roku szkolnym nie miałabym już tyle czasy na naukę dodatkowego języka wiec wakacje to jedyny racjonalny termin XD

I najważniejsza rzecz w sierpniu moje kolejne marzenie się spełni bo... będę miała psa :) a właściwie suczkę rasy: sznaucer miniaturowy :))





Mam nadzieję że ten niemodelinowy post się Wam podobał :) Już niedługo zobaczycie moje wyroby ;)







You May Also Like

2 komentarze

  1. Czy ten na zdjęciach to Twój pies???

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie to nie mój pies :) Mój to jeszcze szczeniaczek :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)