Małe przeprosinki ._.

by - 19:35

Witajcie :) I co, minęły już dwa miesiące odkąd się do Was odezwałam. Naprawdę powinnam się wziąć w garść i zacząć pisać regularnie.

Jak wiecie lub nie wiecie jestem już w trzeciej klasie gimnazjum i czekają mnie egzaminy :(  Dlatego będę bardziej przyłożyć się do nauki i blog będzie musiał zejść na dalszy plan dlatego teraz posty będą co najmniej raz w tygodniu najczęściej w sobotę. Myślę że to nie będzie dla mnie problemem a tym bardziej dla Was :)


I na koniec chcę tylko podziękować wam za to że wchodziliście tu przez ten czas gdy nie było postów, widać że naprawdę się interesujecie moją działalnością :) Dziękuję Wam <3

You May Also Like

1 komentarze

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)