Bransoletka z krainy czarów

by - 18:38


 


Dzisiaj pokarzę Wam bransoletkę charms w kolorze starego złota. Robiło się ją ekspresowo. Podstawa babeczki wyszła mi za pierwszym razem oł jeach B)








W szkole już są pierwsze sprawdziany, nie mam czasu na nic innego tylko na naukę ;__; na szczęście jutro jedziemy na Uniwersytet na pokazy z fizyki i mamy tylko 4 lekcje :))

O i tak na koniec daję Wam zdjęcie MOJEGO psa.


To właśnie Miona <3 Jest sznaucerem miniaturowym i jakby ktoś się nie domyślił to jest ona suczką xD


Na tym zdjęciu nie widac połowy psa, a podoba mi się najbardziej


Napiszcie mi w komentarzu co sądzicie o bransoletce i o Mionie :)




















You May Also Like

2 komentarze

  1. Śliczna bransoleta, najbardziej podoba mi się ta zawieszka z babeczką. Jest przeurocza ♥.
    Twój piesek pełny życia wyszedł na tych zdjęciach! Słodka~ ^_^
    Pozdrawiam~

    http://kukurydza-w-panierce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka! :)

    Zapraszam również do siebie: http://scritto-con-la-pasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)