Herbaciane ciasteczka

by - 10:27

Hej <3
I jak koszyczki już poświęcone? U mnie już prawie wszystko gotowe ^^ jeszcze tylko kilka poprawek i wszystko będzie dopięte na ostatni guzik :3 Ale tak szczerze mówiąc Wielkanoc nie jest moim ulubionym świętem, bardziej wolę Boże Narodzenie (chyba jak większość...) Chociaż Wielkanoc ma też swoje plusy: jest kilka dni wolnych od szkoły (co z tego że trzeba się uczyć do egzaminów i chodzić w rekolekcje na lekcje;__; wolne to wolne xD) i na Wielkanoc zawsze są lepsze ciasta ^^ (mazurki <33 babki *.*)

Dzisiaj takie malutkie, prościutkie kolczyki, herbatniki *.* Były robione według tego tutorialu, zresztą to widać bo nie są do siebie idealnie podobne >.< ale na uszach nie widać tej różnicy ;) A poza tym takie niedoskonałości sprawiają, że są one wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju ^^





W związku ze zbliżającymi się Świętami chciałabym życzyć Wam wszystkiego najlepszego :D Zdrowych i radosnych Świąt przepełnionych miłością i zabawą <3
(yhh... jak ja nie lubię pisać życzeń -,- zawsze mi takie sztuczne wychodzą ;__;)

You May Also Like

9 komentarze

  1. Jejku jakie fajne herbatniczki, zawsze jak u Ciebie jestem, robię się głodna ^^
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa to kolczyki !
    Śliczne !!!
    Zapraszam
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ciacha są mega słodkie (nie tylko przez to, że są ciachami). Ekstra rzeczy potrafisz zrobić z modeliny.
    Pozdrawiam i wesołych świąt

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://magia-zwyklego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah dzięki xD a na bloga chętnie wpadnę ;)

      Usuń
  4. wesołych, spokojnych świąt! :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ci one wyszły :D
    Obserwujemy? Odpowiedź u mnie :>
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych !
    Te ciasteczka wyglądają pysznie ^^ Mm...
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszły Ci przeuroczo! I masz rację, takie nieidealne są najlepsze, bo są oryginalne i wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)