Wrzosowe karty *W*

by - 08:26

Hej :) Jak mijają Wam święta? Ja objadam się mazurkiem czytając Harry'ego Potter'a i Zakon Feniksa. W trakcie tego słodkiego lenistwa stwierdziłam że nie mogę przez całe święta nie wyżyć się artystycznie ;) Zdecydowałam że wykonam prostą bransoletkę. Dawno żadnej tutaj nie było, więc to taki powiew świeżości :3

Kiedy ostatni raz kupowałam przydasie, z myślą o robieniu bransoletek kupiłam kilka metrów fioletowego, woskowanego sznurka. Po 2 nie udanych próbach rzuciłam sznurek w kąt i stwierdziłam że to nie dla mnie T^T  Przypomniałam sobie o nim dopiero wczoraj i pomyślałam czemu nie spróbować znowu? Efekty nie są takie tragiczne :D

Tutorial znalazłam tu :)






You May Also Like

1 komentarze

  1. No całkiem, calkiem. A w ogole to super blog bede zagladac czesciej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)