Karczoch

by - 19:57

Jako że na razie na blogu nie było nic Wielkanocnego to dzisiaj zaprezentuję Wam karczocha, jajko całe we wstążkach :D Sposób na wykonanie tej ozdoby znalazłam na Bazarze Dekoracji ale zmodyfikowałam pkt. 7 i nie dodawałam 5 wstążki ale po prostu luki zapełniłam nowym rzędem w tym samym kolorze :)




Zdjęcia robiłam przy sztucznym świetle dlatego są takie "ciemno-jasne"

Dzisiaj zaczęły mi się rekolekcje co oznacza że mam mnóstwo czasu na lepienie i czytanie Harry'ego Potter'a może nawet pojawi się coś w Hogwartowej tematyce a na razie link do bloga dziewczyn które twożą Potterowską biżuterię również dla mugoli klick.
Pozdrawiam :)

You May Also Like

1 komentarze

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)