Wesołych Świąt Wielkanocnych

by - 15:13


Witajcie, w przerwie w dekorowaniu ciast przychodzę do Was z życzeniami Wielkanocnymi :) Nie chcę wam dawać wierszyków ponieważ nie jestem za dobra w ich układaniu a z internetu nie chcę brać, chcę aby te życzenia były takie ode mnie :D


Więc chciałabym Wam życzyć dużo pasji, uporu w dążeniu do celu, spełnienia marzeń i wykonania wszystkich planów. Żebyście byli bardzo zdrowi i jeszcze bardziej szczęśliwi.

Abyście żyli w dostatku. 


Żebyście nie zgubili kluczy i własnej głowy :)





Wybaczcie że znowu zdjęcia z we heart it ale nie zdążyłam zrobić zdjęć czemuś sensowniejszemu :P



I jeszcze takie organizacyjne pytanko czy jak wchodzicie na bloga to na faviconie jest taki kubek czy literka B ?







You May Also Like

2 komentarze

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)