Rogaliczki *.*

by - 15:22


Dzisiaj kolczyki-rogaliki :D Rogaliki bardzo ale to bardzo bardzo lubię jeść :))
Te są z modeliny i niestety różnią się między sobą wielkością :( To moje pierwsze rogaliczki i chyba jeszcze można mi wybaczyć tę niedoskonałość w wyrobach ;) Na pocieszenie dodam że na uszach ta różnica nie rzuca się tak bardzo w oczy :)

                                      



Dzisiaj jest taka brzydka pogoda :(  Mam ochotę nic nie robić tylko siedzieć pod kocykiem z kakao ^^
Na szczęście jest niedziela a nie poniedziałek ;) Wspaniale jest siedzieć w domu ze świadomością że nie trzeba iść jutro do szkoły, a to dlatego że Śląskie już na FERIE !!!!



You May Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo ładne rogaliki.Też lubie takie jeść. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajneee. Myśle że kiedyś dostanee podobne kolczyki od cb. ☺
    Hahaha ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z Ewelina :-) - Rahela

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)