Cookie Monster

by - 15:31

Hej :*
Trochę długo nie bylo postów :( Jednym z powodów mojejj nie obecności były przygotowania do prezentacji drugich klas i zakończenie I semestru. Przez to wszystko nie miałam czasu (ale troszkę też mi się nie chciało) na lepienie. Ale prezentacje się skończyły :) Grupa w której byłam robiła prezentację pod tytułem "Wisława Szymborska
Dama, która była wielkim poetą".
 Poszło nam dobrze a nawet bardzo dobrze bo dostałyśmy 23pkt. na 24. Dzięki dziewczyny :D
Bardzo spodobała mi się prezentacja o Japonii, dziewczyny z tamtej grupy miały mnóstwo plakatów i taniec i sushi i w ogóle bardzo fajnie to zrobiły. 

A wracając do tematu dzisiejszego posta- dzisiaj dla Was kolczyki wkrętki ciasteczkowy potwór z ciastkiem. Na uszach to trochę śmiesznie to wygląda, tak jakby się przez przypadek założyło różne pary kolczyków. W szkole się pytali czy się nie pomyliłam i nie założyłam złych kolczyków, trzeba było wszystkim tłumaczyc, jakby się domyślic nie mogli o.O





You May Also Like

2 komentarze

  1. Kolczyki bardzo fajne. ;)
    Dzięki ze wspomniałaś o naszym projekcie o Japoni i dzięki że Ci sie podobał. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co. Tez sie ciesze ze prezentacja nam wyszla.:-) mialas kiedys w szkole te kolczyki, pamietam- Rahela

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)