Czekoladowe i jogurtowe babeczki

by - 12:38

Cześć :)


 Już w środę do szkoły... w sumie nawet się cieszę :) ciągłe siedzenie w domu albo z Eweliną zrobiło się już trochę nudne xD Przyjemnie będzie wrócić do szkoły i spotkać się z przyjaciółmi :3
Przez te kilka tygodni nic tylko czytałam, skończyłam już czwartą cześć Wiedźmina i Anię na Uniwersytecie (zaczęłam ją czytać już jakiś rok temu i ciągle odkładałam na później, aż w końcu przyszła na nią pora) teraz zaczęłam Trzy Wierzby i szczerze mówiąc są takie sobie :/ nie przypadły mi szczególnie do gustu. 
Loool ale ja wam tu daje porywające opowieści z mojego życia ;__;

To może przejdźmy do modeliny...
Dzisiaj dwie pary kolczyków babeczek, wkrętki i wiszące. mi osobiście bardziej podobają się te wiszące, a wam?
Ulepione całkowicie ręcznie bez użycia foremek (nawet gdybym chciała lepić z foremek to bym nie mogła bo jeszcze się w nie nie zaopatrzyłam)





No czy one nie są cudne? *.*

You May Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo ładne ;)
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Az sie zachcialo zjesc cos slodkiego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajniutkie ^^
    Jak bylam w podstawówce to moja koleżanka sprezdawała takie klczyki z modeliny mi się to spodobało i też chciałam *taka papuga* ale mi to nie wychodziło .-. ehhh
    Moje marzenia legły w gruzach ... jednak ty masz talent i z chęcią będę tu wpadać :>
    Pozdrawiam. ~Asami~


    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziutkie;)

    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)