Zniszcz ten dziennik

by - 20:07


Hej 
Pewnie wiele z Was słyszało o Wreck this journal, a jeśli nie to już wyjaśniam. Wreck this journal to książka napisana przez Keri Smith i pomaga nam wyżyć się twórczo :) sam tytuł każe nam zniszczyć ten dziennik. Kila osób kupowało angielskojęzyczną wersję tej książki, a ja cierpliwie czekałam na jej polskie wydanie i... stało się :)) we wrześniu książka miała premierę w Polsce i od razu stała się bestsellerem :D na wzięcie jej w moje łapki musiałam jednak poczekać i dopiero wczoraj udało mi się ją kupić :3 Od razu wzięłam się do jej kreatywnego niszczenia, nawet nie zdążyłam zrobić zdjęcia "czystej" stronie tytułowej, więc musicie się zadowolić tą przyozdobioną :) Wszystkie zadania mają nam pomóc w zniszczeniu tego dziennika, niektóre jak dla mnie (dziewczyny która traktuje książki jak przyjaciół) są naprawdę "drastyczne". Mamy np. złamać książce kręgosłup, szorować nią przez długi korytarz, dziko wymachiwać dziennikiem po pokoju, wziąśc prysznic z dziennikiem  ale niektóre są przyjemne, mamy: rysować poza liniami, przespać się z dziennikiem. Najlepsze jest zadanie na końcu książki: trzeba zaklejic dokładnie dziennik, zaadresować i wysłać do siebie, wiele osób zastanawia się czy to zrobić, ja uważam że to chyba najlepsze zadanie i nie mogę go przegapić ;) Przy każdym zadaniu postanowiłam pisać datę jego wykonania tak aby potem w miarę się w tym rozeznać.


Ta okładka przypomina mi trochę dziennik Toma Riddla ;__;



Na początku widzimy takie oto OSTRZEŻENIE i podziękowania, dalej trzeba się podpisać, podać adres i numer telefonu.


Potem ukazuje nam się strona z (pokolorowanymi prze ze mnie) wskazówkami, a dalej z potrzebnymi materiałami.

Dalej zaczynają się już zadania pomocne w destrukcji tego dziennika:









A to już zadanie zrobione przeze mnie




A tu kilka inspiracji 








Dziennik kupiłam w empiku za 29,99

Ostatnio daję bardzo dużo lifestylowych postów, więc następny będzie już na pewno modelinowy :3

Te powiększone zdjęcia wyglądają o niebo lepiej XD


Dziękuję Wam za 3100 wyświetleń i 5 obserwatorów :)
(oby było was jak najwięcej)

You May Also Like

7 komentarze

  1. Ja nie jestem zwolenniczką tej książki, ale naprawdę ciekawie to wszystko opisałaś... A może się jednak skuszę i kupię...
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonałaś mnie do kupna tej książki, na pewno będę miała niezły ubaw Hahaha :D



    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://kukurydza-w-panierce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie kupiłam dziennik i musze zabrać sie do niszczenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Bardzo podoba mi się ta książka z opisów blogerek, bo sama jeszcze jej nie zakupiłam. Ale zadania o których słyszałam są naprawdę fajne :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten dziennik!

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Bardzo było by mi miło, jakbyś skomentowała najnowszy filmik, gdyż jest to dla mnie ogromna motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ludzie mają na to niesamowicie kreatywne pomysły!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde, ludzie potrafią zrobić cuda ze Zniszcz ten Dziennik i Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie, a mnie nie wychodzi. Nie mam żadnych talentów, a chciałabym mieć tak piękne książki jak wasze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)