Ciastkowy Potwór ;)

by - 17:30



Hejj :) Dzisiaj miałam w szkole bardzo fajny dzień :) Były tylko dwie lekcje ( chemia i biologia ) bo potem jechaliśmy do filharmonii B). Na chemii nie było jakoś przesadnie ciężko a na biologii to samo :) W filharmonii był jakiś koncert "Od chorału do rocka". I szczerze to jestem nim pozytywnie zaskoczona ;) Początek wydawał się nudny ale potem wszystko się rozkręcało i na koniec grali utwory ABBY i cała sala szalała :D. Potem pojechaliśmy do galerii do Mc Donalda. Ja zaczęłam panikować że nie mam pieniędzy żeby chodzić po galerii  ale to był fałszywy alarm bo okazało się że mamy tylko 30 minut żeby się najeść :3

Na tak już nie życiowo tylko modelinowo to dzisiaj znów breloczek. Tym razem ciasteczkowy potwór. Lakierowałam go klejem i lakierem do decoupage w jednym. To dlatego jest taki "mleczny". A poza tym tego specyfiku nałożyłam za dużo ( po prostu go w tym znużyłam)



You May Also Like

2 komentarze

  1. Fajne. Podoba mi się to że potwór ma okruszki ciasteczek na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt! W filharmonii było genialnie ;D A co do potwora to uroczy <3 Cynka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)