Laleczka hmm... z saskiej porcelany???

by - 16:44

Tak więc dzisiaj naszyjnik z postacią laleczki ^^ ale nie z saskiej porcelany ( tak po prostu pasowało mi na tytuł) ale z fimo.
Jest to moja pierwsza taka praca :) ale z wyników jestem zadowolona :D No nie oszukujmy się tak strrrrrrasznie mi się podoba XD
Do jej lepienia zabrałam się wczoraj:

  •  popołudniu- ulepiłam sukienkę i nogi
  • dzisiaj rano- głowa i włosy
  • ok.14- twarz
  • a skończyłam o 15
Chciałam ją wypiec jak już będę miała pełną blachę i wypiekłam już, teraz, w tej chwili :D

Przy wykonaniu figurki wzorowałam się na pracach Katalin- Handmade Katalin <-- na tej stronie znajdziecie jej cudowne *.* prace.


Może Wam nie przypadła do gustu (widać jeszcze sporo nie dociągnięć) ale jak dla mnie jest piękna <3 I z dumą ją noszę i pokazuję całemu światu :D






You May Also Like

4 komentarze

  1. Czemu ma zeza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te laleczki Katalin i wogule jej prace są zarąbiste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :) Moja jak na razie to marna kopia ;-;

      Usuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)