Pieczywo

by - 16:26

Hejooo :3
Dzisiaj bułki i bagietki :)








You May Also Like

6 komentarze

  1. Śliczne kolczyki wyszły :))
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wyglądają jak prawdziwe *o* fajny blog, ludzie z pasją są wspaniali!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś lepiłam z modeliny, ale teraz mam za mało czasu i finduszy by to robić :c
    Zapraszam do mnie, może znajdziesz coś dla siebie~
    http://polowcia--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jak prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze *.* chociaż bagietki trochę jak paróweczki ;) Cynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, następnym razem postaram się o to żeby nie wyglądały jak parówki ;)

      Usuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)