Jesienne inspiracje

by - 17:45


Hej 
Jak minął Wam weekend? Mi bardzo dobrze ;)
W niedzielę wróciłam z występów, które były w Wiśle. Byłam tam dwa dni, razem z musztrą i orkiestrą. W sobotę popołudniu mieliśmy przemarsz i kilka tańcy, a w niedzielę już tylko zwiedzaliśmy i kupowaliśmy różne głupotki ^^ Oczywiście ja postanowiłam wspierać polskie rękodzieło i kupiłam bransoletkę robioną na szydełku i śliczną, maluteńką poduszeczkę w kształcie gwiazdki ( tak wiem święta tak daleko a ja już robię świąteczne zakupy :_:) niestety nie mam zdjęć :(
Dawno nie było tu żadnych inspiracji więc właśnie dzisiaj nadszedł czas na kilka z nich :3
Kilka linków na rzeczy z modeliny:
parasolka
 ciasto dyniowe
dynia








I jeszcze mała reklama to ----> Nowo Cynkowo nowy blok mojej przyjaciółki Patrycji zapraszam do odwiedzania i komentowania :3




Jak Wam się podoba nowy, jesienny wygląd bloga?



You May Also Like

2 komentarze

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)