Fioletowo-liliowy :3

by - 16:06

Fioletowo-liliowy tylko taki odcień przyszedł mi do głowy gdy lepiłam te babeczki. Podobają mi się :) Są zrobione na zamówienie ;) Patyczków nie robiłam sama ;( już tam jakieś robię ale tak tylko na próbę nie wychodzą mi idealnie ale koszmarnie też nie :D Te różowe kokardki strasznie dziwnie mi się kroiło bo są płaskie i śmiesznie to wychodzi.




Ostatnio jeden z Was poprosił mnie o więcej postów, nie dziwię mu się :D Sama nie lubię gdy na blogu są ciągle te same notki :( Chcę dodawać posty częściej ale mi to nie wychodzi ;-; zawsze znajdę jakiś powód aby odłożyć napisanie posta na później XD Więc teraz będę się starała dodawać posty regularnie tzn. co 2-3 dni :)


PS Zapomniałam że żeby był post trzeba mieć co pokazać więc w sobotę biorę się do intensywnego lepienia i postaram się zapełnić całą blachę. Więc już wkrótce będą NOWOŚCI :3 
Milusio czyż nie?


You May Also Like

2 komentarze

  1. Fajnie. Nie zapomnij że mialas mi zrobic kolczyki z napisem Oj tam Oj tam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)