Babeczkowe życie

by - 15:56

Cześć i czołem :D Witam Was po tej jakże długiej przerwie w blogowaniu i lepieniu. Trochę Was zaniedbałam :( ale w zeszłym tygodniu nie miałam internetu a w tym jakoś nie mogłam się zebrać :( No cóż muszę przyznać że jestem trochę leniwa :) ale każdy ma czasem takiego lenia :P
Więc przepraszam i postanawiam się poprawić B) no a teraz na osłodę  babeczka


To taki zwykły naszyjnik- babeczka, bez żadnych ozdobników. Zdjęcia są zrobione świeżo po montowaniu ale innych nie miałam ;) 
No a ja ciągle walczę z silikonem :/ Idzie mi coraz lepiej ale nie cierpię tego zapachu. Wiem że są specjalne kremy do modeliny ale jak na razie nie śpieszę się do ich zakupu (sama nie wiem czemu).


No to tyle dzięki za 1250 wyświetleń :3 Cudowni jesteście <3


You May Also Like

6 komentarze

  1. Hej co zadane?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cos do domu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc. Mozesz mi zrobic brylok do spodni z Robertem Pattinsonem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhh... to tródne zadanie ale spróbuję :) z szczegółami pisz na email agataj354@gmail.com

      Usuń
  4. Dawaj więcej postów! Prossssssssse 8)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga ^^ każdy komentarz jest dla mnie impulsem do działania :3
Każdy komentarz jest moderowany, dzięki temu każdy znajdzie się na blogu :)